مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-08سياسي

عاشورا نماد واقعی ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام است


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: عاشورا نماد واقعی ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام است.

- ، ششمین سالگرد شهید مدافع حرم، شهید فخیمی عصر چهارشنبه با حضور امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، سرداران لشگری و انتظامی، مسئولین استانی و شهرستانی، مردم ولایت مدار منطقه و بسیجیان ناحیه امامت تبریز برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در این مراسم با بیان اینکه طبق آیه قرآنی، نباید از کثرت دشمنان بترسیم، اظهار داشت: از صدر اسلام تا کنون، موارد و نمونه های بسیاری هست که تعداد مسلمین و لشگر اسلام، از لحاظ عددی، از تعداد دشمنان بسیار کم بوده است اما نتیجه نبرد، به نفع مسلمین بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم سرایی، عاشورا را یک نماد واقعی ایستادگی با دستان خالی در مقابل دشمنان اسلام دانست و گفت: وقتی الگو و خواستگاه انقلاب اسلامی، از همین مکتب عاشورا هست، مطمئن باشید که ما هم هیچگاه، حتی در جنگ و نبردی نابرابر هم، سر در مقابل دشمنان، خم نخواهیم کرد.

وی امنیت و آسایش امروز در داخل مرزهای جمهوری اسلامی ایران را مرهون و مدیون شهدای انقلاب در طول 43 سال گذشته دانست و گفت: امروز هم عده ای از جوانان پرورش یافته مکتب عاشورا و امام راحل و همچنین جوانانی که از ولی فقیه زمان، تبعیت می کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورا نماد واقعی ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام است

عاشورا نماد واقعی ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام است