مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 16:402021-12-08سياسي

ارسال بیش از 130 هزار اثر علمی به جشنواره علامه حلی


معاون پژوهش حوزه های علمیه با بیان اینکه سال آینده حداقل سن پژوهشگران برای شرکت در جشنواره علامه حلی به 35 سال افزایش می یابد گفت: در 13 دوره برگزاری این جشنواره 130 هزار اثر علمی به دبیرخانه ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی در نشست خبری که امروز به مناسبت هفته پژوهش در سالن انجمن های علمی حوزه برگزار شد، ضمن تبریک هفته پژوهش، شعار هفته پژوهش حوزه را حوزه، پژوهش و پاسخگویی به نیازهای نظام و جامعه اسلامی اعلام و اظهار کرد: شعار هفته پژوهش مانند سال های قبل در شورای هماهنگی پژوهش مورد بررسی و تصویب قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از فعالیت های گسترده معاونت پژوهش، حضور نمایندگان این معاونت در 500 مدرسه در سراسر کشور است که آموزش مهارت های پژوهشی و مشق پژوهش را دنبال کنند تا این امر مهم در مدارس نهادینه شود.

معاون پژوهش حوزه های علمیه، جشنواره علامه حلی را یکی از برنامه های موثر در ترویج پژوهش دانست و افزود: در سال جاری سن شرکت کنندگان جشنواره علامه حلی 31 سال بود که برای سال آینده و چهاردهمین دوره به 35 سال افزایش می یابد.

وی ادامه داد: طلاب در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از خواهران و برادران در 13 دوره برگزاری جشنواره علامه حلی بیش از 130 هزار مقاله، کتاب و پایان نامه به جشنواره ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 130 هزار اثر علمی به جشنواره علامه حلی

ارسال بیش از 130 هزار اثر علمی به جشنواره علامه حلی