مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-08حوادث

دستگیری باند کلاهبرداران مسکن مهر پردیس با 6 میلیارد ریال کلاهبرداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سرهنگ بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر دستگیری باند کلاهبرداری مسکن مهر در این شهرستان، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه اشخاص با فروش مسکن مهر واهی با اسناد جعلی از آنان کلاهبرداری کرده اند رسیدگی به موضوع در دستور کار کار آگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: پس از تحقیقات وبررسی های صورت گرفته توسط ماموران آگاهی مشخص شد متهمان با جعل برگه های قرار داد مسکن مهر و سو استفاده از اعتماد شکات و ظاهری فریبنده مبلغ بیش از 6 میلیارد وصدو پنجاه میلیون ریال از آنان کلاهبرداری کرده اند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی 3 نفر از متهمان مورد نظر را که دومورد کلاهبرداری در این خصوص داشته و دو واحد مسکن مهر را با اسناد جعلی به ارزش 6 میلیاردو صدو پنجاه  میلیون ریال فروخته اند را شناسایی و پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل کردند .

عبدیان با اشاره به اینکه متهمان در نهایت پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست تا توصیه ها وهشدارهای پلیسی در خصوص پیشگیری از وقوع کلاهبرداری را مد نظر قرار داده ودر صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند کلاهبرداران مسکن مهر پردیس با 6 میلیارد ریال کلاهبرداری

دستگیری باند کلاهبرداران مسکن مهر پردیس با 6 میلیارد ریال کلاهبرداری