مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-08سياسي

راهکارهای توسعه روابط علمی ایران و مالی بررسی شد


قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل از آمادگی کشورمان برای اعطای 10 بورس به اتباع کشور مالی خبر داد.

- به نقل از وزارت علوم، در دیدار محمود محمد اربی مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشور مالی و حسین سالار آملی و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم که در محل ستاد این وزارت خانه صورت گرفت؛ راهکارهای توسعه روابط علمی ایران و مالی بررسی شد.

سالار آملی در این دیدار با تاکید بر ضرورت توسعه همکاری های علمی دو کشور، آمادگی کشورمان را به منظور اعطای 10 بورس به اتباع مالی (پنج بورس در مقطع کارشناسی و پنج بورس ویژه اعضای هیأت علمی آن کشور برای ارتقا مرتبه) اعلام کرد.

رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم با تشریح پیشرفت ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی ایران همچنین از آمادگی کشورمان برای پذیرش دانشجویان در رشته های مختلف از آن کشور و نیز فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت 3 یا 6 ماهه خبر داد.

در ادامه محمود محمد اربی، مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشور مالی ضمن ابراز سپاس از همدردی صورت گرفته با ملت و دولت مالی اعلام کرد و اعلام این تسلیت را نشانه روابط صمیمانه دو کشور دانست.

وی با اعلام اینکه در 10 سال اخیر 11 نفر از اتباع مالی از دانشگاه های ایران فارغ التحصیل شده اند؛ بر اعزام دانشجویان مالی به ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای توسعه روابط علمی ایران و مالی بررسی شد

راهکارهای توسعه روابط علمی ایران و مالی بررسی شد