مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-08سياسي

نگاه انقلابی و تحولی دانشجویانِ مطالبه گر، زمینه ساز پیشرفت کشور


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نگاه انقلابی، روحیه مطالبه گری، عدالت خواهی، جسارت و شجاعت دانشجویان می تواند زمینه ساز پیشرفت بیشتر کشور باشد.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نگاه انقلابی، روحیه مطالبه گری، عدالت خواهی، جسارت و شجاعت دانشجویان می تواند زمینه ساز پیشرفت بیشتر کشور باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، 17 آذرماه، در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در آموزشکده فنی وحرفه ای دختران انقلاب اسلامی بجنورد برگزار شد، با تبریک روز دانشجو، اظهار کرد: شانزدهم آذر روزی است که جرقه مبارزه با زیاده خواهی استکبار توسط دانشجویان زده شد.

وی با اشاره به اینکه قصه علم و دانش از همان ابتدا با مبارزه، آرمان خواهی، عدالت طلبی، مطالبه گری و حق خواهی گره خورده است، افزود: مدت های مدیدی در کشورهای اسلامی، حوزه علمیه تنها مجموعه آموزشی بود که علوم مختلف در آن تدریس می شد و بزرگانی تربیت می شدند که هم فقیه و مجتهد بوده و هم در سایر علوم سرآمد می شدند؛ اما همین طلاب و مجتهدین هیچ وقت با زیاده خواهان عالم سر سازگاری نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: بعد از آن در سال 1304 در کشور ما سنگ بنای دانشگاه گذاشته شد و اندک اندک رشته های بیشتری از جمله رشته های دینی به دانشگاه افزوده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه انقلابی و تحولی دانشجویانِ مطالبه گر، زمینه ساز پیشرفت کشور

نگاه انقلابی و تحولی دانشجویانِ مطالبه گر، زمینه ساز پیشرفت کشور