مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-08پزشكي

آغاز تزریق دز سوم واکسن کرونا در ایلام


معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تزریق دز سوم واکسن در میان کادر درمان و افراد پرخطر استان آغاز شده است.

- ایسنا/ایلام معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تزریق دز سوم واکسن در میان کادر درمان و افراد پرخطر استان آغاز شده است.

دکتر جمیل صادقی فر در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 484 نفر بر اثر کرونا در ایلام جان خود را از دست داده اند که از این آمار 101 نفر یک یا 2 دز واکسن را تزریق کرده بودند.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار 80 درصد افراد واکسن زده که به دلیل کرونا جان خود را از دست داده اند یا بیماری زمینه ای داشته و یا به دلیل کهولت سن بالای 80 سال عمر داشته اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه تنها 9 درصد این افراد هر 2 دز واکسن کرونا را تزریق کرده بودند که متاسفانه به دلیل برخی بیماری های زمینه ای فوت شده اند، تصریح کرد:اکنون در وضعیت پایدار از نظر بیماری کرونا هستیم و چهار شهرستان ایلام آبی است.

صادقی فر با بیان اینکه اکنون تزریق دز سوم واکسن در میان کادر درمان و افراد پرخطر استان آغاز شده است، گفت: افراد بالای 40 سال که 2 دز واکسن آسترازنکا تزریق کرده اند پس از 6 ماه و افرادی که هر 2 دز واکسن برکت، سینوفارم و بهارات را دریافت کرده اند اند پس از سه ماه می توانند دز سوم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تزریق دز سوم واکسن کرونا در ایلام

آغاز تزریق دز سوم واکسن کرونا در ایلام