مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-08اقتصادي

نمایشگاه مشاغل ارزان قیمت در قزوین برگزار می شود


مدیرکل فنی حرفه ای استان قزوین گفت: بیش از 200 حرفه ارزان با سرمایه گذاری کم را شناسایی و نحوه آموزش آن را استخراج کردیم، نمایشگاهی از توانمندی و خروجی این حرفه ها از 20 تا 25 آذرماه در کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار می شود که شرکت کنندگان می توانند از آن ایده بگیرند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل فنی حرفه ای استان قزوین گفت: بیش از 200 حرفه ارزان با سرمایه گذاری کم را شناسایی و نحوه آموزش آن را استخراج کردیم، نمایشگاهی از توانمندی و خروجی این حرفه ها از 20 تا 25 آذرماه در کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار می شود که شرکت کنندگان می توانند از آن ایده بگیرند.

محسن مددی در نشست خبری که امروز 17 آذرماه در سالن اجتماعات فرمانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته رباتیک (انتخابی مسابقات جهانی شانگهای چین) از 20 تا 25 آذرماه جاری به میزبانی استان قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در رشته تیمی رباتیک دونفره در رده سنی 18 تا 23 سال با حضور گروه های 16 استان در دانشگاه فنی و حرفه ای قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرکل فنی حرفه ای استان قزوین بیان کرد: مسابقات ملی مهارت در رشته های مختلف در چندین استان برگزار می شود که تیم های مهارتی استان قزوین در 10 رشته مهارت شامل مکاترونیک، تراش، فرز سی ان سی، آشپزی، طراحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مشاغل ارزان قیمت در قزوین برگزار می شود

نمایشگاه مشاغل ارزان قیمت در قزوین برگزار می شود