مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-08بين الملل

قشون کشی بایدن برای نشست یک به یک با پوتین !


در حالی که قرار بود نشست پوتین و بایدن نشستی یک به یک و دو نفره باشد، تصویری از سوی کاخ سفید منتشر شده که نشان می دهد چند تن از مقام های آمریکایی در زمان این گفت وگوی ویدئویی در کنار بایدن حضور داشتند.

- "قشون کشی" بایدن برای نشست "یک به یک" با پوتین ! در حالی که قرار بود نشست پوتین و بایدن نشستی "یک به یک" و دو نفره باشد، تصویری از سوی کاخ سفید منتشر شده که نشان می دهد چند تن از مقام های آمریکایی در زمان این گفت وگوی ویدئویی در کنار بایدن حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری راشا تودی، جو بایدن و ولادیمیر پوتین، روسای جمهوری آمریکا و روسیه روز سه شنبه به مدت دو ساعت کنفرانس ویدئویی داشتند و به بررسی تحریم ها، تسلیحات اتمی، اوکراین و سایر مسائل پرداختند.

پس از معارفه تلویزیونی، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه این دو مقام قرار است به صورت تک به تک و بدون همراه نشست داشته باشند.

بر اساس گزارش خبرنگار شبکه خبری روسیه 1 از کرملین، پوتین حتی مترجم خود را در یک اتاق دیگر قرار داد تا از فرمت نشست تک به تک با بایدن تبعیت کند، اما انگار این روند از سوی رییس جمهوری آمریکا رعایت نشد و او در اتاق کنفرانس ویدئویی با پوتین، همراهانی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قشون کشی بایدن برای نشست یک به یک با پوتین !

قشون کشی بایدن برای نشست یک به یک با پوتین !