مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-08اقتصادي

مصرف گاز را کنترل کرده ایم / صنایع اصفهان از سوخت مازوت استفاده نمی کنند


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه با محدودیت گاز صنایع، مصرف این سوخت در استان کنترل شده است، گفت: هیچ یک از صنایع در شعاع 50 کیلومتری اصفهان از سوخت مازوت استفاده نمی کنند.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه با محدودیت گاز صنایع، مصرف این سوخت در استان کنترل شده است، گفت: هیچ یک از صنایع در شعاع 50 کیلومتری اصفهان از سوخت مازوت استفاده نمی کنند.

سیدمصطفی علوی در گفت وگو با ایسنا درباره محدودیت های تأمین گاز صنایع اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر با محدودیت تأمین گاز صنایع سیمان و فولاد، میزان مصرف گاز در استان اصفهان را کنترل کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته میزان مصرف گاز استان به شرایط نرمال بازگشته و عددی معادل 68 میلیون مترمکعب است، افزود: در حال حاضر سهم بخش خانگی از مصرف گاز حدود 45 میلیون مترمکعب و سهم بخش صنعت حدود 24 میلیون مترمکعب است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان کرد: اگر محدودیت تامین گاز صنایع را اعمال نمی کردیم، اکنون با کاهش دمای هوا، در تأمین گاز بخش خانگی دچار مشکل بودیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر کاهش مصرف گاز استان به دلیل کنترل و محدودیت تأمین گاز صنایع فولاد و تمام کارخانجات سیمان است، به نحوی که مصرف گاز صنایع سیمان اصفهان به غیر از سیمان سفید نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز را کنترل کرده ایم / صنایع اصفهان از سوخت مازوت استفاده نمی کنند

مصرف گاز را کنترل کرده ایم / صنایع اصفهان از سوخت مازوت استفاده نمی کنند