مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-08اقتصادي

کاهش 20 درصدی تولید آیفون 13


تولید گوشی های هوشمند آیفون 13، پرچمدار اپل در ماه های سپتامبر و اکتبر 20 درصد کمتر از برنامه های از پیش تعیین شده اش بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم  و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی جی تی ان، روزنامه نیهون کیزای (نیکی) امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع آگاه گزارش داد که تولید گوشی های هوشمند آیفون 13، پرچمدار اپل در ماه های سپتامبر و اکتبر 20 درصد کمتر از برنامه های از پیش تعیین شده اش بوده است.

فصل آخر سال یکی از شلوغ ترین فصل های این شرکت است، زیرا بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال خرید محصولات اپل به عنوان هدیه، هفته ها قبل از کریسمس هستند.

با این حال، پس از عرضه آیفون 13 و آیپدهای جدید در ماه سپتامبر، یک تهدید بزرگ متوجه اپل است زیرا تلاش می کند تا با کمبود جهانی تراشه و اختلالات زنجیره تامین مقابله کند.

تیم کوک ، مدیر اجرایی شرکت اپل، در ماه اکتبر به رویترز گفته بود که تاثیر چالش های زنجیره تامین در سه ماهه فروش تعطیلات بدتر از سه ماهه قبل خواهد بود.

در ماه اکتبر، برای اولین بار در بیش از یک دهه، مونتاژ آیفون و آیپد به دلیل محدودیت های زنجیره تامین برای چند روز متوقف شد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 درصدی تولید آیفون 13

کاهش 20 درصدی تولید آیفون 13