مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-08اقتصادي

اجرای طرح مشارکت بهره برداران در توسعه پایدار کشاورزی با ژاپن در آذربایجان شرقی


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از اجرای طرح مشارکت بهره برداران در توسعه پایدار کشاورزی با ژاپن در استان خبر داد.

- اجرای طرح "مشارکت بهره برداران در توسعه پایدار کشاورزی" با ژاپن در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از اجرای طرح "مشارکت بهره برداران در توسعه پایدار کشاورزی" با ژاپن در استان خبر داد.

اکبر فتحی در گفت وگوی خبری، گفت: این طرح در 12 شهرستان و 70 روستای استان با مشارکت خود بهره برداران در حال اجرا بوده که به احیای دریاچه ارومیه کمک خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این طرح اقدامات به زراعی (مصرف آب کمتر برای تولید محصول بیشتر)، دقت بیشتر در انتقال آب و جلوگیری از هدررفت آب مزارع و در نهایت صرفه جویی در این خصوص انجام می گیرد.

وی با بیان این که امیدواریم این طرح به سایر روستاهای استان نیز تسری یابد، ادامه داد: این طرح در راستای توجه به معیشت و درآمد بهره برداران نیز برنامه ریزی شده است.

بر این اساس می خواهیم با استفاده از تجارب بین المللی بدانیم که چگونه می توان با مصرف آب کم، محصول بیشتری تولید کرد.

فتحی با بیان این که در این راستا برخی اقدام زیرساختی چون شبکه های آبیاری احداث شده است، افزود: از تمامی کشاورزان خواهشمندیم تا هر چه سریعتر به تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مشارکت بهره برداران در توسعه پایدار کشاورزی با ژاپن در آذربایجان شرقی

اجرای طرح مشارکت بهره برداران در توسعه پایدار کشاورزی با ژاپن در آذربایجان شرقی