مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-08فرهنگي

تولید فیلم و سرود فاخر ویژه شهادت سردار سلیمانی در مازندران


رییس حوزه هنری مازندران از تهیه و تولید دو اثر هنری فاخر در قالب سرود و فیلم به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در استان خبر داد.

- با اشاره به تولید ویژه برنامه هایی به مناسب شهادت سردار سلیمانی توسط حوزه هنری استان، به تولید و فیلم و سرودی در این زمینه اشاره کرد و گفت: فیلمی با عنوان جان سردار تولید شد و قرار است در رسانه ملی نیز پخش شود.

وی افزود: این فیلم براساس تک خوانی که توسط یک نوجوان صورت گرفت، تولید و تهیه شده و محتوای سرود تبدیل به مستند داستانی شده است.

وی با عنوان اینکه این اثر فاخر توسط هنرمندان استان و حوزه هنری استان تولید شده است، گفت: این فیلم همزمان با دومین سالگرد شهید سلیمانی رونمایی و پخش می شود.

معصومی گرجی درباره تولید سرود به مناسبت شهادت سردار سلیمانی نیز گفت: این سرود جمعی توسط نوجوانان گروه سرود انتظار وابسته به حوزه هنری با زبان و گویش محلی مازندرانی تولید شد و همزمان با ایام شهادت سردار سلیمانی پخش می شود.

رییس حوزه هنری مازندران یادآور شد: علاوه بر این دو اثر هنری شاخص، طراحی پوستر، لوگو و انتشار سخنان و فرمایشات سردار سلیمانی در قالب خوشنویسی از دیگر کارهایی است که سال قبل نیز انجام شده و امسال قرار است دوباره در فضای مجازی بازنشر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فیلم و سرود فاخر ویژه شهادت سردار سلیمانی در مازندران

تولید فیلم و سرود فاخر ویژه شهادت سردار سلیمانی در مازندران