مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:452021-12-07سياسي

آمریکا را از تحریم کردن پشیمان کنیم/ دانشجویان می توانند حصار تحریم را بشکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که در آستانه روز بزرگداشت مقام دانشجو برگزار شد، - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست با دانشجویان با بیان اینکه باید آمریکا را از تحریم کردن پشیمان کنیم، گفت: دانشجویان می توانند حصار تحریم را بشکنند و تلاش های خصمانه آمریکا را در عرصه های علم و اقتصاد به چالش بکشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که در آستانه روز بزرگداشت مقام دانشجو برگزار شد، با اشاره به تعالیم قرآنی از سوره ی مبارکه عصر، اظهار داشت: یکی از دغدغه های همیشگی آنست که سرمایه دانشجویان که همان صرف بهترین دوران عمر خود در دانشگاه هاست، در بهترین شکل به نفع خود آن ها و کشور سپری شود.

* دغدغه دانشجویان برای مفید بودن، یک دغدغه مبارک و مقدس است وی افزود: مفید واقع شدن علوم و تقاضای علم نافع و نافذ از جمله تاکیدات و دعا های ائمه اطهار (ع) نیز بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود تاکید کرد: حتی امیرمومنان (ع) نیز که در قله کمال قرار دارند از خداوند میخواهند که از پیشتازان میدان های طاعت و عمل، باشند: حتّی اَسْرَحَ اِلَیْکَ فی مَی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا را از تحریم کردن پشیمان کنیم/ دانشجویان می توانند حصار تحریم را بشکنند

آمریکا را از تحریم کردن پشیمان کنیم/ دانشجویان می توانند حصار تحریم را بشکنند