مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-07سياسي

اولتیماتوم به پیمانکاران پل های عابر پیاده مکانیزه رشت/شهردار رشت تذکر گرفت


رییس شورای اسلامی شهر رشت با اولتیماتوم به پیمانکاران پل های عابر پیاده مکانیزه رشت گفت: گلایه شهروندان پیرامون وضعیت پل های عابر پیاده مکانیزه رشت روزبه روز در حال افزایش است و شورای ششم رشت در حفظ امنیت و منافع شهروندان رشت باکسی تعارف ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا عصر امروز در جلسه ای که با حضور جمعی از پیمانکاران  پل های عابر پیاده مکانیزه و مدیران ذی ربط شهرداری در ساختمان شورای اسلامی رشت برگزار شد، اظهار کرد: پل های عابر پیاده باهدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان در رشت راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه به واسطه کاهش صدمات ناشی از تصادفات، ایجاد پل های عابر پیاده مکانیزه در برخی از نقاط رشت در دستور کار شورای چهارم قرار گرفت، افزود: علیرغم اینکه وجود این پل ها به لحاظ سیما و منظر شهری موردپذیرش نیست اما با توجه قراردادن حفظ ایمنی و سلامت شهروندان احداث پل های عابر پیاده مکانیزه در دستور کار قرار گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از خرابی دائمی برخی از پل های عابر پیاده مکانیزه در رشت گفت: پل های عابر پیاده مکانیزه باهدف تسهیل در عبور و مرور و حفظ ایمنی شهروندان بالأخص برای آن دسته از افرادی که با مشکلات جسمی، حرکتی مواجه هستند اجرایی شد، اما متأسفانه به دلیل خرابی دائمی و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم به پیمانکاران پل های عابر پیاده مکانیزه رشت/شهردار رشت تذکر گرفت

اولتیماتوم به پیمانکاران پل های عابر پیاده مکانیزه رشت/شهردار رشت تذکر گرفت