مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-07سياسي

ایسنا بلندگوی موذنان جامعه است/ اخبار ناامیدکننده هیچ دردی از جامعه دوا نمی کند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بیانی از شهید بهشتی مبنی بر این که دانشجویان، موذنان جامعه هستند، گفت: ایسنا نیز بلندگوی موذنان جامعه بوده و انتظار داریم تا اذان این بلندگو، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بیانی از شهید بهشتی مبنی بر این که دانشجویان، موذنان جامعه هستند، گفت: ایسنا نیز بلندگوی موذنان جامعه بوده و انتظار داریم تا اذان این بلندگو، همه را به خیر، صلاح و سعادت دعوت کند.

محمد کلامی روز سه شنبه، 16آذرماه، در مراسم بیست و دومین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا، با تبریک همزمانی این روز با روز دانشجو، اظهار کرد: دانشگاه و دانشجو، پایه های اول توسعه کشور در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و .

هستند.

نقش دانشگاه و دانشجو در کشور بی بدیل بوده و نمی توان آن را انکار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به این که در زمان تاسیس خبرگزاری ایسنا به عنوان دانشجوی مقطع کارشناسی در حال تحصیل بودم، افزود: چندین سال است که با ایسنا و جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی ارتباط منسجمی در زمینه آموزش و اطلاع رسانی داشته ایم.

وی با بیان این که نیاز امروز جامعه ما، امید و امیدواری است، افزود: اخبار ناامید کننده و سستی آور، هیچ دردی از جامعه را دوا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا بلندگوی موذنان جامعه است/ اخبار ناامیدکننده هیچ دردی از جامعه دوا نمی کند

ایسنا بلندگوی موذنان جامعه است/ اخبار ناامیدکننده هیچ دردی از جامعه دوا نمی کند