مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-07دانش

دغدغه دانشگاه و دانشجو معطوف به نیازهای جامعه باشد


مسائل، موضوعات، حرف ها، مکتوبات، مطالعات و پایان نامه های دانشگاهی باید معطوف به نیازهای جامعه باشد و دانشجویان دغدغه های جامعه را مد نظر قرار دهند.

- ایسنا/گیلان یک دکترای فرهنگ و ارتباطات گفت: مسائل، موضوعات، حرف ها، مکتوبات، مطالعات و پایان نامه های دانشگاهی باید معطوف به نیازهای جامعه باشد و دانشجویان دغدغه های جامعه را مد نظر قرار دهند.

دکتر جواد نظری مقدم در گفت وگو با ایسنا، دانشگاه و دانشجو را اساس توسعه هر کشور و نظام دانست و اظهار کرد: دانشگاه یکی از مهمترین مولفه های تاثیرگذار در حرکت توسعه ای بوده و لذا در جهت تربیت نیروی انسانی گام برمی دارد.

وی با بیان اینکه تربیت نیروهای متخصص و متعهد می تواند به فرایند رشد و توسعه کشور کمک کند، افزود: دانشگاه این رسالت بزرگ را بر عهده دارند و دانشجویان به عنوان موتور محرکه جامعه باید مسیر توسعه را هموار کنند.

این دکترای فرهنگ و ارتباطات، کلید دستیابی به توسعه را در خروجی دانشگاه دانست و تصریح کرد: مسائل، موضوعات، حرف ها، مکتوبات، مطالعات و پایان نامه های دانشگاهی باید معطوف به نیازهای جامعه باشد و دانشجویان دغدغه های جامعه را مد نظر قرار دهند.

نظری مقدم ادامه داد: بعضا دغدغه هایی در دانشگاه وجود دارد، اما متاسفانه رویکرد این دغدغه ها و مطالعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه دانشگاه و دانشجو معطوف به نیازهای جامعه باشد

دغدغه دانشگاه و دانشجو معطوف به نیازهای جامعه باشد