مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-07پزشكي

وضعیت آبی نشان مصونیت شهرها نیست/ آمارهای کرونا در خوزستان کاهشی است


اگرچه خوزستان در وضعیت آبی قرار دارد اما این موضوع نباید باعث تصور رفع خطر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سیدمحمد علوی، رییس مرکز بهداشت خوزستان ضمن بیان اینکه میزان کشندگی و سایر شاخص های کرونا در خوزستان کاهش یافته اظهار کرد: تعداد موارد بیماری در خوزستان طی هفته گذشته 480 مورد اعلام شد در حالی که هفته قبل از آن 749 بیمار مبتلا به کرونا در استان گزارش شده بود.

وی با اشاره به تعداد موارد بستری در استان افزود: هفته گذشته 38 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خوزستان بستری بودند در حالی که این آمار در 14 روز گذشته 69 بیمار بود، همچنین موارد فوت ناشی از کرونا در خوزستان از 26 مورد طی 2 هفته گذشته به 14 مورد در هفته گذشته کاهش یافت.

  علوی با بیان اینکه تعداد بیماران بد حال کرونایی در استان کاهش یافته است عنوان کرد: اگرچه خوزستان در وضعیت آبی قرار دارد اما این موضوع نباید باعث تصور رفع خطر شود.

وی افزود: البته طبق قانون نمیتوان در منطقه آبی مانع بازگشایی برخی مکان ها از جمله تالارهای عروسی، استخرها و سالن های ورزشی شد.

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: شهرهایی زودتر از همه آبی شدند که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کردند که این موضوع خطرناک است چرا که رنگ بندی شهرها باید بر اساس میزان آلودگی باشد و این در حالی است که برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آبی نشان مصونیت شهرها نیست/ آمارهای کرونا در خوزستان کاهشی است

وضعیت آبی نشان مصونیت شهرها نیست/ آمارهای کرونا در خوزستان کاهشی است