مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-07اجتماعي

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کرمانشاه برگزار می شود


نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان همزمان با هفته پژوهش از 18 تا 25 آذر بصورت مجازی برپا می شود - نمایشگاه "دستاوردهای پژوهش و فناوری" کرمانشاه برگزار می شود ایسنا/کرمانشاه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان همزمان با هفته پژوهش از 18 تا 25 آذر بصورت مجازی برپا می شود دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، امروز(16 آذر) در نشست خبری این نمایشگاه با بیان اینکه این دومین سالی است که نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان بصورت مجازی برگزار می شود، گفت: متاسفانه امسال هم به دلیل شرایط کرونایی مانند سال گذشته، این نمایشگاه را بصورت مجازی برگزار خواهیم کرد.

وی از ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی استان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: فراخوان نمایشگاه از 13 آذر به تمامی دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی ارسال شده است.

آزادی گفت: تاکنون بیش از 30 سازمان، مرکز تحقیقاتی و دانشگاه برای حضور در این نمایشگاه و عرضه دستاوردهای پژوهشی خود اعلام آمادگی کرده اند.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه ها، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه های استان تا 18 آذر برای حضور در این نمایشگاه فرصت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کرمانشاه برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کرمانشاه برگزار می شود