مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-07سياسي

انتظار از دولت سیزدهم برای اتمام طرح توسعه حرم امامزاده موسی مبرقع (ع)


مدیر اجرایی حرم امامزاده موسی مبرقع (ع) گفت: امیدواریم در دولت جدید، شاهد حرکتی جهادی برای به سرانجام رسیدن طرح توسعه این آستان مقدس و محله چهل اختران باشیم.

- قم- مدیر اجرایی حرم امامزاده موسی مبرقع (ع) گفت: امیدواریم در دولت جدید، شاهد حرکتی جهادی برای به سرانجام رسیدن طرح توسعه این آستان مقدس و محله چهل اختران باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید محمد رضا حسینی صدر در گفت‎وگوی رادیویی برنامه قم گشت صدای مرکز قم گفت: حضرت موسی مبرقع (ع) فرزند امام جواد (ع) هستند و برادر بزرگ ایشان نیز امام هادی (ع) است؛ ایشان در سال 214 قمری دو سال بعد از ولادت امام هادی (ع) به دنیا آمدند.

وی افزود: یکی از کرامات امامزاده موسی مبرقع (ع) این است که متولی موقوفات و صدقات امام جواد (ع) بوده اند و این امر نشان دهنده تقوا و امانتداری ایشان است.

مدیر اجرایی حرم امامزاده موسی مبرقع (ع) با اشاره به هجرت این امامزاده واجب التعظیم به قم در سال 256 قمری عنوان کرد: با توجه به سبقه تاریخی و شیعی مردم قم، این شهر را برای هجرت و تبلیغ دین انتخاب کردند؛ ایشان سرسلسله سادات رضوی هستند و هر سید رضوی در همه عالم، از نسل ایشان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار از دولت سیزدهم برای اتمام طرح توسعه حرم امامزاده موسی مبرقع (ع)

انتظار از دولت سیزدهم برای اتمام طرح توسعه حرم امامزاده موسی مبرقع (ع)