مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-07سياسي

جشنواره بین المللی قرآن و عترت آذربایجان شرقی برگزار می شود


دبیر استانی جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان شرقی از برگزاری آزمون های این جشنواره در 18آذر ماه سال جاری در رشته های مختلف (شفاهی وکتبی) خبر داد.

- تبریز- دبیر استانی جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان شرقی از برگزاری آزمون های این جشنواره در 18آذر ماه سال جاری در رشته های مختلف (شفاهی وکتبی) خبر داد.

حجت الاسلام مظفر رجب زاده در گفتگو با در مرکز استان و در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان، برای متسابقین به صورت حضوری (با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی) و در شهرستان ها و روستاها به صورت غیر حضوری و از طریق ارتباط مجازی پیش بینی شده است.

دبیر استانی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع) اظهار کرد: آزمون های کتبی جشنواره مربوط به رشته های صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و تفسیر در روز پنج شنبه هفته جاری بI صورت مجازی و از طریق لینک ارسالی به شرکت کنندگان در این رشته ها برگزار خواهد شد.

رجب زاده از شرکت 136 نفر در رشته های مسابقه ای این جشنواره خبر داد و افزود: رتبه های برتر مرحله استانی این جشنواره علاوه بر دریافت هدیه در مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی قرآن و عترت آذربایجان شرقی برگزار می شود

جشنواره بین المللی قرآن و عترت آذربایجان شرقی برگزار می شود