مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-07سياسي

قالیباف:مجلس به دنبال حمایت از کسب وکارهای خرد در بستر اینترنت است


رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مجلس به دنبال حمایت از کسب وکارهای خرد در بستر اینترنت است گفت که نباید پروژه های نیمه تمام در حوزه دیجیتالی باب شود که ظلمی غیرقابل جبران خواهد بود.

- رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مجلس به دنبال حمایت از کسب وکارهای خرد در بستر اینترنت است گفت که نباید پروژه های نیمه تمام در حوزه دیجیتالی باب شود که ظلمی غیرقابل جبران خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره بررسی عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع بندی از مباحث مطرح شده و بعد از صحبت های وزیر ارتباطات گفت: پایه و اساس هوشمند سازی و دولت الکترونیکی، تحول در حکمرانی است اگر به دنبال عدالت به خصوص عدالت اجتماعی و اقتصادی هستیم راهی جز توسعه در این بخش ها نداریم که مبارزه با فساد و شفاف سازی را هم شامل می شود.

لازم است وزیر ارتباطات به این موضوع توجه ویژه ای کند.

وزیر ارتباطات قول تکمیل شبکه ملی اطلاعات را داده است وی با اشاره به موضوع زیرساخت ها گفت: مهم ترین موضوع امروز کشور شبکه ملی اطلاعات است که از نان شب هم واجب تر است، وزیر ارتباطات قول داده که شبکه ملی اطلاعات را تکمیل کند که طبیعتا نباید این کار به سال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف:مجلس به دنبال حمایت از کسب وکارهای خرد در بستر اینترنت است

قالیباف:مجلس به دنبال حمایت از کسب وکارهای خرد در بستر اینترنت است