مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-07سياسي

قالیباف: صراحت دانشجویان در بیان مطالبات مایه خوشحالی دلسوزان انقلاب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز- سه شنبه- مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با تبریک فرارسیدن روز دانشجو گفت: - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان روحیه انقلابی خود را دقیقاً مانند سال های اول انقلاب حفظ کردند و همان آرمان ها را مطالبه می کنند، این صراحت و شجاعت در بیان مطالبات باید مایه خوشحالی و خرسندی همه دلسوزان انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز- سه شنبه- مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با تبریک فرارسیدن روز دانشجو گفت: 16 آذرماه سال 1332 شجاعت استکبارستیزی و موقعیت شناسی دانشجویان را نشان داد.

این روز را گرامی می دارم.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست روز گذشته خود با دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی مطالبات دانشجویان فارغ از جناح بندی سیاسی منبطق بر آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است.

قالیباف خاطر نشان کرد: مطالبات دانشجویان در راستای عدالت طلبی، رفع تبعیض، قانون گرایی، کاهش فاصله مردم و مسئولین، فساد ستیزی، استقلال طلبی و استکبارستیزی، دفاع از آزادی های اجتماعی، تاکید بر شفافیت، جوان گرایی و همچنین شجاعت و صراحت در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: صراحت دانشجویان در بیان مطالبات مایه خوشحالی دلسوزان انقلاب است

قالیباف: صراحت دانشجویان در بیان مطالبات مایه خوشحالی دلسوزان انقلاب است