مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-07سياسي

10 کتابی که توصیه می شود در روز دانشجو بخوانید


مجمع ناشران انقلاب اسلامی به مناسبت «روز دانشجو»، با معرفی کتاب هایی متناسب با فضاهای دانشجویی به استقبال این روز رفته تا اندکی به تبیین و رشد دیدگاه ها و رسالت های دانشجویان و تشکل ها و جنبش های دانشجویی کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، واژه دانشجو و برداشت از آن در کشور و به ویژه میان نسل جدید دانشجویان، نیازمند دگرگونی فکری است.

اینکه دانشجویی تنها یک مقطع یا عنوانی برای ورود به یک طبقه اجتماعی و یا ابزاری برای پیشبرد اهداف و اغراض سیاسی و جناحی که به قربانی کردن اهداف والای دانشجویی و کسب علم می انجامد، نیست؛ بلکه دانشجویی یک مکتب مقدس و یک تلاش مقدس است و راه این مکتب در زمان دفاع مقدس با اهدای چهارهزار شهید دانشجو بیش از پیش برای ما شناخته شد.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی به مناسبت روز دانشجو ، با معرفی کتاب هایی متناسب با فضاهای دانشجویی به استقبال این روز رفته تا اندکی به تبیین و رشد دیدگاه ها و رسالت های دانشجویان و تشکل ها و جنبش های دانشجویی و شناخت هرچه بهتر توانمندی های این عزیزان کمک کند.

مرد نخستین؛ محمود اکبرزاده - دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) دانشجویان وقتی وارد دانشگاه می شوند، نمی دانند که ممکن است بی انگیزه شوند، نتوانند وظایفشان را تشخیص دهند، اعتقاد قلبی شان را به حل مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کتابی که توصیه می شود در روز دانشجو بخوانید

10 کتابی که توصیه می شود در روز دانشجو بخوانید