مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 22:052021-12-06اقتصادي

روسیه پیگیر رفع محدودیت واردات فلفل از ایران


قائم مقام اتاق بازرگانی و صنعت و معاون وزیر کشاورزی روسیه در دیدار با سفیر کشورمان اعلام کردند که برای رفع مشکل محدودیت واردات فلفل از جمهوری اسلامی ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از مسکو کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در نشستی با ولادیمیر پادالکا، قائم مقام اتاق بازرگانی و صنعت روسیه، با اشاره به محدودیت موقتی اعمال شده بر واردات فلفل از ایران، خواستار مساعدت نهاد های ذیربط روسیه برای حل هرچه سریعتر این مشکل شد.

پادالکا نیز با در پاسخ اعلام کرد که این موضوع را در عالی ترین سطوح دولت روسیه پیگیری خواهد کرد تا به زودی شاهد رفع این محدودیت باشیم.

کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو همچنین با سرگیی لیووین، معاون همکاری بین المللی وزارت کشاورزی روسیه، درخصوص موانع ایجاد شده در زمینه صادرات فلفل از ایران به این کشور گفتگو کرد.

در این مذاکرات، سفیر کشورمان از معاون وزیر کشاورزی روسیه درخواست کرد این مشکل هرچه زودتر رفع گردد.

لیووین، معاون وزیر کشاورزی روسیه با ابراز تاسف از مشکلی که اخیرا در این زمینه پدید آمده است گفت، وزارت کشاورزی و سرویس فدرال بهداشت دامی و گیاهی روسیه در جریان این تصمیم نبودند و با سرویس فدرال نظارت بر حقوق مصرف کنندگان که این محدودیت را ایجاد کرده است در حال گفتگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه پیگیر رفع محدودیت واردات فلفل از ایران

روسیه پیگیر رفع محدودیت واردات فلفل از ایران