مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 15:552021-12-06اقتصادي

دریافت اینماد بی ستاره برای کسب و کارهای خرد در کمترین زمان امکان پذیر است


معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با اشاره به انتقاد برخی فعالان اقتصادی در مورد مانع تراشی الزام اخذ اینماد برای کسب و کارهای خرد گفت: کسب و کارهای خرد می توانند به صورت سیستمی و برخط با ارایه اطلاعات هویتی و دامنه خود نسبت به اخذ اینماد بی ستاره اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط افزود: الزام اخذ اینماد برای فروشگاه های مجازی که درگاه پرداخت خود را از شرکت های  psp دریافت کرده اند از زمستان سال 98  اجرایی شده و پذیرندگان جدید فعال در فضای مجازی علاوه بر اخذ شماره پیگیری مالیاتی ملزم به دریافت اینماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بوده اند.

محرمیان همچنین تاکید کرد: در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد، مرکز توسعه تجارت اقدام به طراحی نماد بی ستاره کرده و اخذ این نوع اینماد در کمترین زمان و با حداقل اطلاعات امکان پذیر است.

کسب و کارهای خرد می توانند به صورت کاملا سیستمی و برخط و صرفا با ارایه اطلاعات هویتی و دامنه خود نسبت به اخذ این نوع اینماد اقدام کنند.

  وی با اشاره به اینکه اخذ  اینماد یکی از ابزارهای شناسایی اهلیت کسب و کارها در فضای مجازی است، اظهار داشت: وجود این نشان در سایت های پذیرندگان فضای مجازی موجبات اعتماد بیشتر مشتریان را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت اینماد بی ستاره برای کسب و کارهای خرد در کمترین زمان امکان پذیر است

دریافت اینماد بی ستاره برای کسب و کارهای خرد در کمترین زمان امکان پذیر است