مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 14:452021-12-06سياسي

سالگرد دوم سردار سلیمانی کاملا مردمی برگزار می شود


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رویکرد سالگرد امسال حاج قاسم سلیمانی را مردمی اعلام کرد و افزود: سالگرد دوم سردار دل ها در طول یک هفته برگزار می شود و شخصیت های بزرگی برای این مراسم دعوت کردیم.

- سردار حسین معروفی عصر امروز 15 آذرماه در شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر کشور با اشاره به مکتب سلیمانی گفت: سی نظامات شهید سلیمانی تعریف کردیم.

وی رویکرد سالگرد امسال حاج قاسم سلیمانی را مردمی اعلام کرد و افزود: سالگرد دوم سردار دل ها در طول یک هفته برگزار می شود و شخصیت های بزرگی برای این مراسم دعوت کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که در شهرستان های نیز برنامه هایی برای سالگرد سردار سلیمانی دارند، تصریح کرد: در کرمان 5 برنامه محوری داریم و اجلاسیه پایان بخش برنامه های سالگرد در کرمان در روز پنجشنبه برگزار می شود.

وی از وزیر کشور درخواست کرد: کرمان باید پایتخت مقاومت جهان اسلامی شود و روزانه بیش از 10 هزار زائر بعد از کرونا خواهیم داشت لذا در تکمیل زیرساخت های لازم در این زمینه کمک لازم به استان شود.

معروفی در ادامه از محرومیت زدایی سخن به میان آورد و افزود: کرمان جزو سرمایه دارترین استان کشور اما محروم ترین استان است و درگیری مسایل سیاسی ما را از توجه به مردم غافل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالگرد دوم سردار سلیمانی کاملا مردمی برگزار می شود

سالگرد دوم سردار سلیمانی کاملا مردمی برگزار می شود