مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-06سياسي

پیشگیری از وقوع جرم صیانت از بیت المال است


قدم برداشتن در موضوع پیشگیری از وقوع جرم هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری و صیانت از بیت المال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمد قاسمی در سومین نشست کارگروه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین که ظهر دوشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری قزوین برگزار شد اظهار کرد: فقط دادگستری و نیروهای انتظامی سازمان ها و ارگان های درگیر با جرایم نیستند بلکه همه دستگاه ها در این موضوع دست دارند، خیلی از رفتارها مکن است جنبه مجرمانه نداشته باشند ولی یک ناهنجاری اجتماعی هستند و اگر جلو آنها گرفته نشود به یک جرم ختم می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین ادامه داد: متأسفانه نگاه پیشگیرانه در بسیاری از مدیران مشاهده نمی شود و اگر در پیشگیری هزینه نکنیم مجبوریم که چندین برابر در درمان و رفع مشکل هزینه کنیم.

وی گفت: خیلی از دستگاه ها حاضر نیستند در پیشگیری از وقوع جرم هزینه کنند و اعتبار نمی دهند ولی وقتی اتفاقی می افتد سریع وارد عمل می شوند، سوال این است که چرا زمان پشتیبانی و جلوگیری پای کار نبوده اند؟ قاسمی تصریح کرد: موضوع پیشگیری از وقوع جرایم نه بین مسؤولان و نه مردم جا نیفتاده و اگر اصول اولیه انجام می شد ناهنجاری تا این میزان که امروز شاهد آنیم روی نمی داد، مشکلات در جامعه زیاد است و نباید صبر کرد که جرم رخ دهد تا با آن برخورد شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از وقوع جرم صیانت از بیت المال است

پیشگیری از وقوع جرم صیانت از بیت المال است