مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-06سياسي

عطریانفر: حتی اگر همه نامزد های اصلاح طلبان تایید می شدند، رای نمی آوردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد عطریانفر در گفتگو با روزنامه اعتماد درباره عملکرد جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری اخیر گفت: - عضو شورای مرکزی کارگزاران می گوید: حتی اگر شورای نگهبان، همه نامزد های اصلاح طلبان را در انتخابات تایید می کرد، باز هم احتمال پیروزی آن ها ضعیف بود و در هیچ شرایطی به پیروزی نمی رسیدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد عطریانفر در گفتگو با روزنامه اعتماد درباره عملکرد جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری اخیر گفت: میزان دوسوم رای اعضا برای امور معمول سیاسی میزان و ضریبی بسیار سنگین است و به نظر می رسد دوستان ما در جبهه اصلاحات بعضا دچار توقع بیش از اندازه از خود شده و درنتیجه نتوانستند به گزینه واحد برسند.

اگر بخواهم به طور مصداقی اسـتدلال کنم که چرا معتقدم این ملاک دوسوم در بحث حمایت از کاندیدا های انتخابات ملاک سـنگینی اسـت، می توان به نحوه عملکرد خوداین دوستان در قبال این ملاک سنگین ارجاع بدهم.

به این ترتیب که دوستان وقتی کاندیدا هایی همچون آقایان مهرعلیزاده یا همتی نتوانستند دوسوم آرای جبهه اصلاحات ایران را به دست بیاورند، دوستان در مواجهه با این مهم که چنین نصابی بسیاردشوارودست نیافتنی اسـت، مجدداً توافق کردند که هر حزب و تشـکلی مجاز است مطابق با توافق سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطریانفر: حتی اگر همه نامزد های اصلاح طلبان تایید می شدند، رای نمی آوردند

عطریانفر: حتی اگر همه نامزد های اصلاح طلبان تایید می شدند، رای نمی آوردند