مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-06دانش

معاون دانشگاه رازی کرمانشاه: توجه به پژوهش خارج از دیوار دانشگاه جدی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، دکتر فرزاد ویسی معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه در مراسمی که امروز (15 آذر) با حضور مسئولین دانشگاه رازی برگزار شد، - معاون دانشگاه رازی کرمانشاه: توجه به پژوهش خارج از دیوار دانشگاه جدی نیست طی مراسمی از 58 نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه رازی کرمانشاه به مناسبت هفته پژوهش استانی تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، دکتر فرزاد ویسی معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه در مراسمی که امروز (15 آذر) با حضور مسئولین دانشگاه رازی برگزار شد، با بیان اینکه توجه به پژوهش در خارج از دانشگاه جدی نیست، اظهار کرد: پژوهش را می توان همانند یک کالایی دانست که فرآیند عرضه و تقاضا برآن تاثیر گذار است.

وی افزود: هر میزان که برای پژوهش تقاضا وجود داشته باشد، میزان توجه به آن هم بیشتر می شود که متاسفانه این توجه در خارج از دیوار های دانشگاه وجود ندارد.

معاون پژوهشی دانشگاه رازی با بیان اینکه دانشگاه ها در بحث عرضه تاکنون به خوبی عمل کرده اند، گفت: اینکه کشورمان در بحث تولید علم رتبه های 13 و 14 دنیا را دارد، حاکی از آن است که توانسته ایم پژوهش را خوب عرضه کنیم.

وی ادامه داد: علیرغم موفقیت هایی که در بحث عرضه پژوهش داریم، اما در تقاضای آن ضعف هایی وجود دارد که نتیجه این ضعف این می شود که پژوهشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دانشگاه رازی کرمانشاه: توجه به پژوهش خارج از دیوار دانشگاه جدی نیست

معاون دانشگاه رازی کرمانشاه: توجه به پژوهش خارج از دیوار دانشگاه جدی نیست