مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-06ورزشي

مستحق شکست برابر پارس جنوبی نبودیم/ از داوری ها لطمه خورده ایم


مربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: به هیچ عنوان مسحق شکست برابر تیم فوتبال پارس جنوبی جم نبودیم.

- با اشاره به شکست تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت: در این هفته 2 بازیکن مهم و اصلی خود را کاپیتان حسین کاظمی و مهدی عسگری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و چند بازیکن هم با شرایط نصف و نیمه مصدومیت در دیدار برابر پارس جنوبی حضور داشتند.

وی افزود: در 20 دقیقه ابتدای مسابقه نیز مصدومیت علی فراهانی باعث شد یک تعویض اجباری انجام دهیم که مصدومیت این بازیکن نیز ما را دچار مشکل کرد.

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه با تمام مشکلات بازی خوبی را برابر پارس جنوبی جم ارائه دادیم، گفت: در نیمه اول کاملاً تیم برتر میدان بودیم و اگر کمی خوش شانس بودیم با اختلاف حداقل 2 گل به رختکن می رفتیم، کاشته زیبای میثم زمانی یک بار به تیرک دروازه برخورد کرد و تک به تک شدن این بازیکن با خوش شانسی دروازه بان حریف در کنترل توپ، به گل تبدیل نشد.

بیگم جانی خاطرنشان کرد: همچنین یک گل هم زدیم که داور به اشتباه آن را مردود اعلام کرد اگر هم قبل از این گل خطایی صورت گرفت بود بازیکن حریف پیراهن بازیکن ما را کشیده بود که باید خطای پنالتی به سود ما اعلام می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستحق شکست برابر پارس جنوبی نبودیم/ از داوری ها لطمه خورده ایم

مستحق شکست برابر پارس جنوبی نبودیم/ از داوری ها لطمه خورده ایم