مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-06اقتصادي

نیاز 500 میلیارد تومانی برای اصلاح شبکه های آبرسانی خراسان جنوبی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه پنج تا هشت درصد آب مصرفی در استان برای این شرکت بدون درآمد است، گفت: برای اصلاح شبکه های آبرسانی 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

- حسین امامی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: میزان هدررفت آب در شهرهای استان 31.

8 درصد و در روستاهای استان به طور متوسط 42 درصد هدررفت از شبکه های آب وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از هدررفت آب در استان که مربوط به معیوب بودن کنتورها و عدم قرائت آن می شود به حساب نیامده و درآمدی برای شرکت ندارد، تصریح کرد: همچنین بخشی از هدررفت آب مربوط به فرسودگی خطوط انتقال و شبکه بوده که این امور سبب شده بالغ بر پنج تا هشت درصد آب بدون درآمد برای شرکت باشد.

فرسودگی شبکه های قدیمی دلیل اصلی هدررفت بالای آب در روستاهای استان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ادامه داد: برنامه جامعی برای مدیریت مصرف و کاهش هدررفت وجود دارد که امیداست در بازه زمانی کوتاهی این هدررفت را کاهش دهیم.

امامی با بیان اینکه بخش اندکی از هدررفت مربوط به سرریز مخازن آب در استان می باشد، افزود: در برخی از روستاهای استان میزان هدررفت آب 47 درصد بوده که دلیل اصلی آن فرسودگی شبکه های قدیمی که بخشی از آن توسط جهاد، بخشی توسط بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 500 میلیارد تومانی برای اصلاح شبکه های آبرسانی خراسان جنوبی

نیاز 500 میلیارد تومانی برای اصلاح شبکه های آبرسانی خراسان جنوبی