مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-06اجتماعي

تهران/ آلودگی هوای طی هفته بیشتر می شود


آسمان پایتخت پس فردا(17آذر) نیمه ابری تا ابری و غبارآلود  و دمای هوا در گرم ترین و سردترین زمان به 13و 7 درجه سانتیگراد می رسد.

- آسمان پایتخت پس فردا(17آذر) نیمه ابری تا ابری و غبارآلود  و دمای هوا در گرم ترین و سردترین زمان به 13و 7 درجه سانتیگراد می رسد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده به دلیل پایداری نسبی جو در نواحی پرتردد شهری با انباشت آلاینده های جوی، غبارآلود و همراه با کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و به دلیل پایداری نسبی جو، در نواحی پرتردد شهری با انباشت آلاینده های جوی، غبارآلود با کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

امروز(15آذر) بعد از ظهر با عبور زبانه ای از یک موج بارشی آسمانی ابری، گاهی وزش باد متوسط و در پاره ای نقاط بارش پراکنده مورد انتظار است که منجر به توقف انباشت آلاینده ها تا صبح فردا(16آذر) می شود و کاهش نسبی و موقتی حجم آلاینده ها دور از انتظار نیست.

روزهای چهارشنبه (17آذر) و پنجشنبه (18آذر) به دلیل سکونت جو، تقویت انباشت آلاینده ها و افت کیفیت هوا پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران/ آلودگی هوای طی هفته بیشتر می شود

تهران/ آلودگی هوای طی هفته بیشتر می شود