مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-06اقتصادي

توضیح شرکت نفت مسجدسلیمان در خصوص پیدایش چشمه نفت در منطقه کرایی


رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص پیدایش چشمه نفت در منطقه حفاظت شده کرایی توضیحاتی ارائه کرد.

- قاسم صالحی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وقوع آلودگی نفتی در منطقه حفاظت شده کرایی اظهار کرد: در منطقه کرایی جنب چاه شماره 49 نفت سفید، چشمه نفت مشاهده شده است.

وی افزود: کارگروه کارشناسی نشت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با حضور در آن منطقه در حال حاضر نمونه برداری های لازم را برای بررسی علت این موضوع انجام داده اند و موضوع در دست بررسی است.

رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: اکنون مساله توسط کارگروه کارشناسی نشت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در دست بررسی است تا منبع و منشا پیدایش چشمه نفت مشخص شود.

صالحی عنوان کرد: اینکه علت به وجود آمدن چشمه نفت در آن منطقه ترشح طبیعی نفت از زمین است یا اینکه منبع و منشا دیگری دارد در دست بررسی است و پس از انجام کار کارشناسی مشخص خواهد شد.

وی در خصوص مدت زمان لازم برای حل این مساله بیان کرد: این مساله یک کار کارشناسی و فنی است و پس از بررسی های کارشناسی نسبت به حل مشکل اقدام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته رییس اداره حفاظت محیط زیست هفتکل از وقوع آلودگی نفتی در منطقه حفاظت شده کرایی خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح شرکت نفت مسجدسلیمان در خصوص پیدایش چشمه نفت در منطقه کرایی

توضیح شرکت نفت مسجدسلیمان در خصوص پیدایش چشمه نفت در منطقه کرایی