مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-06ورزشي

تصاحب 21 مدال توسط بانوان کاراته کار نهاوند در مسابقات قهرمانی


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از تصاحب 21 مدال توسط بانوان کاراته کار نهاوند در مسابقات قهرمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سلیمان جوانمردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی سبک شوتوکان کاراته بانوان کشور که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، کاراته کاران نهاوندی موفق به کسب 21 مدال رنگارنگ شدند.

وی گفت: این دوره از مسابقات با حضور 700 شرکت کننده از 21 استان در نجف آباد اصفهان برگزار شد که در پایان رقابت ها کاراته کاران نهاوندی موفق شدند  در دو رشته کومیته و  کاتا 21 مدال رنگارنگ را تصاحب کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: مجموع مدال های کسب شده در این دوره از مسابقات شامل 10 طلا، سه نقره و هشت برنز است که عمدتا در رشته کومیته بدست آمده است.

وی با بیان اینکه این شهرستان در زمینه رشته های رزمی بانوان قطب اصلی استان و در سطح کشور و مسابقات بین المللی نیز از جایگاه بالایی برخوردار است از کسب مدال برنز کشوری رشته ووشو توسط یکی دیگر از بانوان این شهرستان خبر داد.

جوانمردی افزود: در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان وو شو کار نهاوندی موفق شد با کسب مدال برنز در جایگاه سوم کشوری بایستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاحب 21 مدال توسط بانوان کاراته کار نهاوند در مسابقات قهرمانی

تصاحب 21 مدال توسط بانوان کاراته کار نهاوند در مسابقات قهرمانی