مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-06ورزشي

بدترین لیگی است که دیده ام / مردم دیگر دربی پایتخت را نمی بینند


پیشکسوت فوتبال با بیان این که این بدترین و بی کیفیت ترین لیگی است که در دوران فوتبالی ام دیده ام، گفت: مربیان ما این فوتبالی که با مدل ترس ارائه می دهند، - ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال با بیان این که این بدترین و بی کیفیت ترین لیگی است که در دوران فوتبالی ام دیده ام، گفت: مربیان ما این فوتبالی که با مدل ترس ارائه می دهند، قابل قبول نیست.

مجید باقری نیا در گفت وگو با ایسنا با بیان این که کماکان مشکلات تیم های نفتی خوزستان پا برجا است و هیچ فکری به حال تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نشده است، اظهارکرد: می گویند وزارت نفت مبلغ 30 میلیارد تومان به اسم ورزش همگانی اما برای تیم های نفتی به حساب اداره کل ورزش خوزستان واریز کرده است اما این اداره کل می گوید پرداخت پول به این دو باشگاه منع قانونی دارد که اگر منع دارد پس چرا این پول را از وزارت نفت گرفتید و اصلا چرا این پول را سال های گذشته نیز از وزارت نفت دریافت می کردید؟ وی ادامه داد: چرا این طناب را این قدر دور گردن تیم های نفتی سفت می کنید که فریادشان بلند شود و بعد پول به حساب شان واریز شود.

تیم های نفتی باید از یک خان و دو خان رد شوند و متاسفانه می بینیم بعضی از این خان های سخت ما خوزستانی ها هستیم و خودمان مشکل تراشی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدترین لیگی است که دیده ام / مردم دیگر دربی پایتخت را نمی بینند

بدترین لیگی است که دیده ام / مردم دیگر دربی پایتخت را نمی بینند