مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-06ورزشي

باید تمام ملاحظات اساسنامه فدراسیون فوتبال بررسی شود


نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلی شورای اسلامی گفت: باید در ااسنامه فدراسیون فوتبال تمام جوانب در نظر گرفته شود تا در آینده دچار تعارض نشویم.

- و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی شریفیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری در ورزش به ویژه ورزش قهرمانی از جمله ورزش محبوب فوتبال را موجب تقویت نشاط اجتماعی می دانم و قطعاً رویکرد مجلس تقویت نهادهای مرتبط با ورزش است.

وی افزود: تقویت نشاط اجتماعی و بالا بردن احساس هویت ملی در نتیجه موفقیت های بین المللی تیم های ورزشی در صحنه های مختلف از دیگر نتایج توجه ویژه به ورزش قهرمانی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با ذکر مواردی از موفقیت های تیم های ملی کشور در حوزه های بین المللی، ادامه داد: ورزش فوتبال از سال های دور در کشور ما مورد علاقه مردم بوده و بخش بسیار بزرگی از خاطره جمعی مردم ما با موفقیت تیم ملی فوتبال در مسابقات و دوره های پیاپی جام های قهرمانی بین المللی و منطقه ای عجین شده است.

شریفیان با اظهار امیدواری در خصوص موفقیت تیم ملی برای صعود هرچه سریع تر به جام جهانی آینده، اظهار داشت: فوتبال، ورزش قابل پیش بینی ای نیست و البته به عنوان یک ورزش دوست مثل دیگر هموطنان خواستار موفقیت تیم ملی فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تمام ملاحظات اساسنامه فدراسیون فوتبال بررسی شود

باید تمام ملاحظات اساسنامه فدراسیون فوتبال بررسی شود