مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-06اقتصادي

64 هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در استان مرکزی ساخته می شود


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: در برنامه 4 ساله طرح اقدام ملی مسکن ساخت 64 هزار واحد در استان پیش بینی شده است.

- حمید انعامی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: برای طرح اقدام ملی مسکن در شهر اراک، زمینی به مساحت حدود 70 هزار متر در حد فاصل مجتمع حوزوی خاتم الانبیا (ص) و دانشگاه پیام نور پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در مرحله پنجم طرح مسکن، 30 هزار نفر در شهر اراک ثبت نامی داشتیم که از این تعداد 10 هزار نفر واجد شرایط بودند و قرار بر این است در اولین جلسه شورای مسکن استان قرعه کشی انجام شود.

البته از آنجایی که طراحی نهایی پروژه 8 هزار واحدی اوقاف در حال حاضر تعیین تکلیف نشده است، با نهایی شدن این زمین واجدین شرایطی که از مراحل قبل داشتیم در این پروژه 8 هزار واحدی پوشش داده می شوند.

وی افزود: در دو مرحله قبل 15 هزار ثبت نامی در اراک داشتیم که 5 هزار آن واجد شرایط بودند که 2 هزار نفر پوشش داده شدند و 3 هزار واجد شرایط بعدی در اولویت هستند.

معاون راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: در برنامه 4 ساله طرح اقدام ملی مسکن ساخت 64 هزار واحد برای استان مرکزی پیش بینی شده است که سهمیه سالیانه ساخت بالغ بر 17 هزار واحد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در استان مرکزی ساخته می شود

64 هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در استان مرکزی ساخته می شود