مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-06اقتصادي

علت نبود مرغ آماده کشتار در شهرستان جاسک چیست؟


مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان جاسک از تداوم در روند توزیع و تامین مرغ گرم در سطح مرغداری های این شهرستان خبر داد.

- محمد خدابخشیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با کمبود مرغ در سطح جاسک مواجه نیستیم اما مشکل این بود که طی 10 روز گذشته مرغ آماده کشتار در مرغداری های جاسک وجود نداشت و سهمیه مرغ گرم این شهرستان نیز از سایر مرغداری های شرق هرمزگان تامین می شود.

وی افزود: در چند روز گذشته مرغ آماده کشتار در مرغداری های سطح این شهرستان وجود نداشت و سهمیه آن از سایر مرغداری های شرق استان تامین می شد با این حال ارسال مرغ آماده کشتار از مرغداری های سطح شهرستان جاسک به کشتارگاه میناب از تاریخ 16 آذر ماه انجام خواهد شد.

خدابخشیان با اشاره به وجود 6 مرغداری فعال و 3 مرغداری غیرفعال در شهرستان جاسک، بیان کرد: از 16 آذر تا اوآخر ماه جاری 60 هزار قطعه مرغ تولید مرغداری های جاسک جهت تامین بازار این شهرستان در نظر گرفته شده است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان جاسک در پایان با اشاره بر نحوه صحیح نظارت بر توزیع اقلام اساسی در سطح این شهرستان یادآورکرد: توزیع یک تن مرغ گرم روز پنج شنبه 11 آذر ماه در مرکز شهرستان جاسک صورت گرفته است و همچنین در تاریخ 12 آذرماه نیز یک و نیم تن مرغ منجمد به قیمت تنظیم بازار توسط فروشگاه رفاه تامین و آماده توزیع شده و مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت نبود مرغ آماده کشتار در شهرستان جاسک چیست؟

علت نبود مرغ آماده کشتار در شهرستان جاسک چیست؟