مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-06اقتصادي

دیگر صف نبندید/ آغاز توزیع اینترنتی کالاها اساسی به زودی در کرمانشاه


مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: سیستم توزیع اینترنتی کالا های اساسی بر اساس نرخ مصوب قرار است تا پایان هفته جاری در شهر کرمانشاه راه اندازی شود.

- ایرج صفایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از آغاز توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در شهر کرمانشاه تا پایان هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: بسترهای لازم برای عرضه اینترنتی اقلام اساسی با نرخ مصوب با استفاده از توان و ظرفیت شرکت های دانش بنیان و شرکت های هوشمندی که توزیع اینترنتی کالا را برعهده دارند، در شهر کرمانشاه فراهم شده است.

وی در خصوص نحوه خرید کالا در سیستم توزیع اینترنتی کالا، ادامه داد: برای ثبت سفارش در سامانه بازرگام نیازی به مراجعه حضوری و در صف ایستادن نیست و مصرف کنندگان کالا های اساسی با استفاده از گوشی همراه خود می توانند خرید کنند و کالا های اساسی مورد نیاز خود را درب منازل تحویل بگیرند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه هدف از توزیع هوشمند محصولات تنظیم بازاری نظارت و کنترل بازار به صورت هوشمند و آنلاین عنوان کرد و افزود: با راه اندازی این سیستم از خرید های غیرمتعارف جلوگیری می شود و توزیع کالا بر اساس نرخ مصوب انجام می پذیرد.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر صف نبندید/ آغاز توزیع اینترنتی کالاها اساسی به زودی در کرمانشاه

دیگر صف نبندید/ آغاز توزیع اینترنتی کالاها اساسی به زودی در کرمانشاه