مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 19:402021-12-05اقتصادي

200 میلیارد تومان برای تکمیل راه و آب عشایر اردبیل هزینه می شود


مدیرکل امور عشایری استان اردبیل از هزینه کرد 200 میلیارد تومان برای پروژه های راهسازی و آبرسانی به عشایر استان اردبیل خبر داد.

- ، معرفت آذری شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های در دست اجرای امور عشایری استان اردبیل اظهار کرد: امور عشایری استان اردبیل اولین استان در اخذ و تأمین اعتبارات ملی برای انجام پروژه های مرتبط است.

وی با اشاره به اجرای خط انتقال تفکیک آج اشمه خاطرنشان کرد: 10 کیلومتر خط انتقال به لوله های GRP در این پروژه جاگذاری شده که با پیشرفت 92 درصد و پوشش 220 قشلاق تا 22 بهمن به بهره برداری می رسد.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل از پمپاژ 120 لیتر آب در ثانیه در این پروژه خبر داد و بیان کرد: پیش از این میزان پمپاژ آب در این پروژه 50 لیتر بر ثانیه بود که کفاف آب شرب، کشاورزی و دامی عشایر منطقه را نمی داد.

آذری پروژه های عشایری اجرا شده در اردبیل را بزرگترین پروژه های ملی در این حوزه اعلام کرد و گفت: با اینکه اردبیل هشتمین استان در جمعیت عشایری کشور است اما بیشترین اعتبارات ملی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در حال حاضر در اردبیل در مجموع 572 قشلاق داریم که از این تعداد 148 قشلاق فاقد آب پایدار هستند که برای آبرسانی به آنها با تانکرهای آّبرسانی اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 میلیارد تومان برای تکمیل راه و آب عشایر اردبیل هزینه می شود

200 میلیارد تومان برای تکمیل راه و آب عشایر اردبیل هزینه می شود