مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 17:252021-12-05سياسي

ضرورت توجه همه دستگاه های اجرایی به قوانین و مصوبات حمایت از معلولین


فرماندار بناب با تاکید به ضرورت توجه همه دستگاه های اجرایی به قوانین و مصوبات حمایت از معلولین گفت: معلولین خواستار اجرایی شدن قوانین مرتبط با حقوق طبیعی خود هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار بناب با تاکید به ضرورت توجه همه دستگاه های اجرایی به قوانین و مصوبات حمایت از معلولین گفت: معلولین خواستار اجرایی شدن قوانین مرتبط با حقوق طبیعی خود هستند.

شهریار فتحی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به ناکافی بودن اقدامات انجام شده در خصوص حل مسائل و مشکلات افراد دارای معلولیت در شهرستان بناب، اظهار کرد: تاکید ما همواره بر برگزاری هدفمند جلسات برای حل مشکلات افراد دارای معلولیت بوده است که در این زمینه اداره بهزیستی به عنوان دستگاه ناظر موظف به پیگیری و اجرایی شدن مصوبات است.

وی گفت: لازم است، دستگاه ها کتباً مشکلات خود را گزارش کنند تا از طریق ادارات کل یا وزارت خانه ها مسائل و مشکلات معلولین پیگیری و رفع شود.

وی با بیان اینکه هرکس که از نعمت سلامتی برخوردار بوده ممکن است روزی این نعمت را از دست داده و جزو افراد دارای معلولیت محسوب شود، افزود: ما باید مسائل و مشکلات این افراد را مانند مسائل و مشکلات خود بدانیم.

فتحی با بیان اینکه در برنامه ریزی برای حل مشکلات افراد دارای معلولیت نیازمند آمار و اطلاعات دقیق هستیم، گفت: اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه همه دستگاه های اجرایی به قوانین و مصوبات حمایت از معلولین

ضرورت توجه همه دستگاه های اجرایی به قوانین و مصوبات حمایت از معلولین