مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 16:452021-12-05حوادث

دستگیری کلاهبرداران فروش شارژهای شگفت انگیز در زنجان


برابر اظهارات شاکی و بررسی های فنی و تخصصی پلیسی، مشخص شد متهمان دستگیر شده با طراحی ربات تلگرامی و هدایت کاربران به درگاه بانکی جعلی و دریافت اطلاعات حساب آنان، - اقدام به برداشت وجه از حساب به صورت غیرمجاز می کنند.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: فیشنیگ کاران حرفه ای که با ترفند فروش شارژ شگفت انگیز و ارزان قیمت دست به کلاهبرداری می زدند از سوی پلیس فتا این استان دستگیر شدند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در پی وصول شکواییه یکی از شهروندان زنجانی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، وی مدعی شد، برای خرید شارژ ارزان قیمت از طریق لینک معرفی شده، به درگاه بانکی هدایت و پس از مواجهه با پیغام خطا متوجه برداشت مبالغی از حساب بانکی خود شده است که بلافاصله موضوع جهت شناسایی و دستگیری عاملان جرم در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: برابر اظهارات شاکی و بررسی های فنی و تخصصی پلیسی، مشخص شد متهمان دستگیر شده با طراحی ربات تلگرامی و هدایت کاربران به درگاه بانکی جعلی و دریافت اطلاعات حساب آنان، اقدام به برداشت وجه از حساب به صورت غیرمجاز می کنند.

آدینه لو افزود: ماموران پلیس فتا زنجان با بررسی های فنی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی، توانستند در این رابطه سه متهم را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران فروش شارژهای شگفت انگیز در زنجان

دستگیری کلاهبرداران فروش شارژهای شگفت انگیز در زنجان