مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 14:402021-12-05اقتصادي

هدف گذاری 5 میلیارد یورویی برای روابط اقتصادی تهران-مسکو


معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امورخارجه از تلاش دستگاه دیپلماسی برای افزایش مناسبات اقتصادی میان تهران - مسکو به رقمی بیش از پنج میلیارد یورو خبر داد.

- معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امورخارجه از تلاش دستگاه دیپلماسی برای افزایش مناسبات اقتصادی میان تهران - مسکو به رقمی بیش از پنج میلیارد یورو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی صفری در حاشیه نشست بررسی آخرین وضع روابط اقتصادی تهران - مسکو گفت: در این جلسه موضوعات مختلفی بررسی شد که یکی مربوط به کریدور شمال -جنوب بود که مسائل و مشکلات آن بررسی و بر تکمیل بخش های مختلف این کریدور در مسیر دریای خزر تاکید شد.

وی افزود: یکی از بخش های این کریدور، تکمیل بندر انزلی- کاسپین است که در این مسیر دو خط آهن به سمت دریای خزر داریم، یکی مربوط به بندر امیرآباد و دیگری در مسیر انزلی- کاسپین که بندر امیرآباد آماده شده است، اما بندر کاسپین هنوز آماده نیست و از دو ماه پیش فعالیت برای تکمیل آن ادامه دارد.

صفری گفت: در نشست امروز همچنین در خصوص استفاده از کشتی های کانتینربر که بتوانند واگن های ما را جابجا کنند، تبادل نظر و نتیجه گیری شد که این کشتی ها را خرید یا اجاره کنیم.

معاون وزیر امورخارجه افزود: درباره بخش شرق این کریدور نیز که از ترکمنستان و قزاقستان به روسیه می رود، مشکلاتی در خصوص کمبود واگن مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری 5 میلیارد یورویی برای روابط اقتصادی تهران-مسکو

هدف گذاری 5 میلیارد یورویی برای روابط اقتصادی تهران-مسکو