مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-05سياسي

ضرورت بازنگری در حوزه فکری و فرهنگی نشر آثار دفاع مقدس


استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم بازنگری اساسی در حوزه فکری و فرهنگی نشر آثار دفاع مقدس، ثبت، ضبط و محتواسازی از آثار غنی شهدا، رزمندگان و سرداران آذربایجان تاکید کرد.

- ، عابدین خرّم روز یک شنبه در جلسه هیأت امنای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت نویسندگان و هنرمندان باانگیزه برای تولید محصولات فاخر در این زمینه، گفت: بنیاد حفظ آثار برای حفاظت از آثار شهدا و رزمندگان دفاع مقدس تشکیل شده و این بنیاد، حرم شهداست.

وی اظهار داشت: آن چه در این بنیاد، مهم تر از کارهای عمرانی و کالبدی است و باید به آن توجه شود، ثبت، ضبط و محتواسازی از آثار غنی شهدا، رزمندگان و سرداران آذربایجان است که یک برنامه ریزی جدی می طلبد.

خرّم افزود: شهرداری تبریز و سایر دستگاه های متولی در این حوزه، باید اعتبار مستمری برای فعالیت باغ موزه دفاع مقدس در نظر بگیرند و برای سامان دهی اعتبارات این بنیاد در ردیف های بودجه نیز باید پیگیری های لازم انجام شود.

وی همچنین بر لزوم حفظ و سامان دهی یادمان های شهدا در شهرستان ها تأکید کرد و گفت: نیازمند یک بازنگری و بازسازی اساسی در حوزه فکری و فرهنگی نشر آثار دفاع مقدس متناسب با گام دوم انقلاب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنگری در حوزه فکری و فرهنگی نشر آثار دفاع مقدس

ضرورت بازنگری در حوزه فکری و فرهنگی نشر آثار دفاع مقدس