مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-05سياسي

نیازهای معلولان در سفر رییس جمهور به قم پیگیری می شود


استاندار قم در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل های معلولان گفت: بهزیستی باید نیازهای معلولان در حوزه اشتغال، مسکن، ازدواج، افراد پشت نوبت و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قم، با هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت صبح امروز سید محمد تقی شاهچراغی با حضور در اداره کل بهزیستی استان قم پای درد دل و مشکلات نمایندگان تشکل های معلولین استان نشست.

در این دیدار صمیمی که در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان و با حضور مدیرکل بهزیستی و معاونان، روسای ادارات بهزیستی شهرستان های قم، جعفرآباد و کهک و مدیران و نمایندگان تشکل های معلولین استان برگزار شد، گزارشی از وضعیت معلولان در استان، خدمات ارائه شده، کمبودها و نیازها و موانع توسط مدیرکل بهزیستی ارائه شد و مدیران تشکل های معلولین به تفصیل مشکلات حوزه خود را با استاندار قم درمیان گذاشتند.

در ادامه این جلسه شاهچراغی استاندار قم ضمن ابراز مسرت از حضور در جمع افراد دارای معلولیت ، این جلسه را از بدو عهده داری سمت استانداری قم بهترین جلسه کاری برشمرد و با گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت ضمن استقبال از پیشنهادات ارائه شده توسط نمایندگان معلولین استان خاطرنشان کرد: در خصوص انتصاب یک نفر به عنوان مشاور استاندار در امور معلولین کاملا موافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای معلولان در سفر رییس جمهور به قم پیگیری می شود

نیازهای معلولان در سفر رییس جمهور به قم پیگیری می شود