مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-05سياسي

زمان برگزاری حراج بزرگ سازمان اموال تملیکی اعلام شد


23 آذر، یکی از بزرگ ترین حراج های سازمان اموال تملیکی در سالن تلاش تهران برگزار خواهد شد.

- به نقل از صدا و سیما، صبح امروز سیدعبدالمجید اجتهادی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در نشست خبری اعلام کرد: یکی از بزرگترین حراج های این سازمان، بیست و سوم آذرماه برگزار خواهد شد و شرکت برای عموم در این حراج آزاد است.

وی گفت: برای بازدید کالاهایی که در این حراج فروخته خواهد شد مردم می توانند از بیستم تا بیست و دوم آذر به انبارهای این سازمان در سراسر کشور مراجعه کنند.

رییس سازمان اموال تملیکی ادامه داد: پس از ورود رییس دولت و ریاست قوه قضاییه به مسئله دپوی کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی، به سرعت این مشکل را پیگیری کردیم و با همکاری خوبی که با دادستان های سراسر کشور داشتیم در تلاش برای کاهش کالاهای دپو شده در انبارها هستیم.

اجتهادی تصریح کرد: بخشی از کالاهایی که در انبارها وجود دارد باید توسط دستگاه های مرتبط رسیدگی شوند و برای خروج یا تحویل به صاحب کالا و یا امحای آن ها رای صادر شود و برای آن بخش از کالاها که رای صادر شده، پیگیری لازم انجام تا هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند.

وی گفت: یکی از مشکلات این سازمان برای تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارها اصل بر فروش کالا به قصد صادرات است که به دلیل نیاز به اسناد منشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری حراج بزرگ سازمان اموال تملیکی اعلام شد

زمان برگزاری حراج بزرگ سازمان اموال تملیکی اعلام شد