مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-05اقتصادي

عرضه خودروهای سازمان اموال تملیکی در بورس کالا


وزیر امور اقتصادی و دارایی در دستوری به سرپرست سازمان اموال تملیکی، خواستار اقدام فوری برای عرضه خودروهای سازمان اموال تملیکی در بورس کالا شد.

- به نقل از بورس کالا، در پی نامه رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به وزیر اقتصاد در خصوص آمادگی بورس کالای ایران برای عرضه خودروهای سازمان اموال تملیکی، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در دستوری به سرپرست سازمان اموال تملیکی اعلام کرد که در این زمینه اقدام فوری و مقدمات قانونی انجام شود.

در نامه مهدی اسماعیلی مدیر کل دفتر وزارتی وزارت امور اقتصادی و دارایی به ابراهیم مولایی جم سرپرست سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در تاریخ بیست و سوم آبان ماه آمده است: نامه مورخ 15 آبان 1400 رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص اعلام آمادگی شرکت بورس کالای ایران جهت عرضه خودروهای سازمان اموال تملیکی در فرآیند شفاف و تامین حداکثری منافع دولت به استحضار مقام محترم وزارت رسید، پی نوشت فرمودند: به نام خدا جناب آقای مولایی جم با سلام جهت اقدام فوری و مقدمات قانونی.

گفتنی است، شب گذشته جواد جهرمی معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران نیز با حضور در برنامه گفت و گوی 18:30 شبکه خبر با موضوع بررسی عرضه خودرو در بورس کالا اعلام کرد که وزیر اقتصاد طی نامه ای به سازمان اموال تملیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه خودروهای سازمان اموال تملیکی در بورس کالا

عرضه خودروهای سازمان اموال تملیکی در بورس کالا