مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-05سياسي

فرهمند: وضعیت ساخت و سازهای غیرقانونی در یزد نگران کننده است


متاسفانه استان یزد در بخش ساخت و ساز های بدون پروانه شرایط خوبی ندارد و لازم است هرچه زودتر اقداماتی در این زمینه صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نظام مهندسی، مجتبی فرهمند صبح امروز در جریان دیدار با اشاره به وظایف سازمان نظام مهندسی ساختمان و نحوه کارکرد آن در جامعه اظهار کرد: این سازمان سه مخاطب اصلی مردم، مهندسین و حاکمیت را در کنار خود دارد به نحوی که تعامل با هرکدام از این بخش ها نیازمند برنامه ریزی و تعامل جداگانه است.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم در دوره نهم هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان، رابطه مردم و مهندسین را تنظیم کنیم و ضمن تبیین وظایف مهندسین به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا لذت استفاده از ظرفیت مهندسی به کام مردم شیرینی ایجاد کند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با بیان این که موضوعات ترویج و فرهنگ سازی در خصوص معماری ایرانی اسلامی نیازمند برنامه ریزی و تعامل با رسانه ها به ویژه رسانه ملی است، افزود: مردم باید به این نتیجه برسند که تفکر مهندسی می تواند به ابعاد مختلف زندگی آنان کمک کند.

فرهمند با اشاره به این که معماری ایرانی اسلامی نتیجه فرهنگ کامل ایرانی هاست، تاکید کرد: متاسفانه این فرهنگ غنی به فرهنگ تفاخر، تظاهر و منویات مالک تبدیل شده است که خوشب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهمند: وضعیت ساخت و سازهای غیرقانونی در یزد نگران کننده است

فرهمند: وضعیت ساخت و سازهای غیرقانونی در یزد نگران کننده است