مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-05اقتصادي

اجبار اخذ «اینماد» موانع کسب وکار ها را افزایش داده است/ سازوکار فعلی اصلاح شود


سینا تفنگچی؛ کارشناس کسب وکار های مجازی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اشاره به اینکه بیشتر کشور ها اقدام به قانونگذاری در حوزه کسب وکار های مجازی می کنند، - اجبار اخذ اینماد موانع کسب وکار ها را افزایش داده است/ سازوکار فعلی اصلاح شود کارشناس کسب وکار های اینترنتیگفت: وجود الزامات سخت گیرانه و چالش های جدید در کسب وکار ها مانند اجبار اخذ اینماد، موانع بیشتری به جای تسهیلگری برای کسب وکار ها ایجاد کرده است.

سینا تفنگچی؛ کارشناس کسب وکار های مجازی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اشاره به اینکه بیشتر کشور ها اقدام به قانونگذاری در حوزه کسب وکار های مجازی می کنند، گفت: در کشور ما قوانین عجیبی در حوزه کسب وکار های مجازی و اینترنت مصوب شده که اینماد هم یکی از آن ها محسوب می شود.

متاسفانه با توجه به اینکه ساختار های تسهیلگری در بازه زمانی که قانون اینماد نوشته شده وجود نداشت و چارچوب مدون قانونی برای این بخش نداشتیم، ساختار مطلوبی برای فرآیند تسهیل دریافت، بازدریافت، ممنوعیت و محدودیت در این بخش وجود ندارد.

وی ادامه داد: وجود الزامات سخت گیرانه و چالش های جدید در کسب وکار های سایبر و مسائل مالیاتی در اخذ اینماد، موانع بیشتری به جای تسهیلگری ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجبار اخذ «اینماد» موانع کسب وکار ها را افزایش داده است/ سازوکار فعلی اصلاح شود

اجبار اخذ «اینماد» موانع کسب وکار ها را افزایش داده است/ سازوکار فعلی اصلاح شود