مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 03:502021-12-05اقتصادي

چرا واحدهای صنعتی اردبیل از مشاوره های کسب وکار فرار می کنند؟


مدیر کلینیک کسب وکار استان اردبیل گفت: راه اندازی کلینیک های کسب وکار یکی از ابزارها و مدل های شناخته شده توسعه می باشد که به منظور نوسازی و بازسازی بنگاه های کسب وکار کشور به کار می رود و یکی از راهکارهای مهم برای عارضه یابی و مشاوره به واحدهای صنعتی .

- ایسنا/اردبیل مدیر کلینیک کسب وکار استان اردبیل گفت: راه اندازی کلینیک های کسب وکار یکی از ابزارها و مدل های شناخته شده توسعه می باشد که به منظور نوسازی و بازسازی بنگاه های کسب وکار کشور به کار می رود و یکی از راهکارهای مهم برای عارضه یابی و مشاوره به واحدهای صنعتی است که توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تدوین شده است.

علی فضل الهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این کلینیک متشکل از مدیریت و تیم های توانمندسازی می باشد که از بین مشاوران حقیقی و حقوقی برتر استان در حوزه های ارزیابی، مدیریت، توسعه فناوری، توسعه بازار، توسعه منابع انسانی و مدیریت مالی، کمک به بهره برداری از واحدهای صنعتی راکد و نیمه راکد را انجام داده و در جهت نوسازی و بهسازی واحدهای صنعتی مشاوره می دهد.

وی ادامه داد: باهدف تشویق و ترغیب و نهادینه کردن فرهنگ مراجعه صاحبان کسب وکار استان به کلینیک جهت حل مشکلات واحدهای خود، مشاوران حرفه ای خدمات متعددی ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا واحدهای صنعتی اردبیل از مشاوره های کسب وکار فرار می کنند؟

چرا واحدهای صنعتی اردبیل از مشاوره های کسب وکار فرار می کنند؟